ΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ στο ΙΚΑ ΕΤΑΜ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ στο ΙΚΑ ΕΤΑΜ

Εδώ θα βρείτε πληροφορίες, νόμους, διατάξεις, εγκυκλίους που αφορούν τη διαχείριση των οικοδομοτεχνικών έργων και τη διαδικασία ασφάλισης των εργαζομένων σε αυτά. Το Forum επανενεργοποιείται και σύντομα θα λειτουργεί κανονικά


3 απαντήσεις

    Aπογραφή έργων φωτοβολταικών πάρκων

    avatar
    atag


    Αριθμός μηνυμάτων : 3
    Ημερομηνία εγγραφής : 16/06/2010

    Aπογραφή έργων φωτοβολταικών πάρκων Empty Aπογραφή έργων φωτοβολταικών πάρκων

    Δημοσίευση  atag Τρι Ιουλ 20, 2010 1:12 pm

    Γειά σας,
    Είμαι πολιτικός μηχανικός και για πρώτη φορά γράφω στο Forum. Ο λόγος που γράφω είναι ότι θα ήθελα την άποψη σας ή και την εμπειρία σας σχετικά με το πώς θα πρέπει να γίνετε στο ΙΚΑ η απογραφή για κατασκευή φωτοβολταικών πάρκων τόσο σε εντός όσο και εκτός σχεδίου περιοχές με δεδομένο ότι εχουν εκδοθεί για τα παραπάνω πολεοδομικές εγκρίσεις εργασιών μικρής κλίμακας. Απο υποκατάστημα σε υποκατάστημα ΙΚΑ αντιμετωπίζω διαφορετικές ερμηνείες των κανονισμών ασφάλισης πιθανώς απο έλλειψη εμπειρίας των υπαλλήλων σε νέου τύπου έργα.(αλλού απαιτούν πίνακα 1 αλλού πινακα 3, ιδιωτικό τεχνικό ,ιδιωτικό οικοδομικό κλπ). Είμαι ευγνώμων για την κατάθεση των απόψεων σας.
    Admin
    Admin
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 134
    Ημερομηνία εγγραφής : 21/11/2009
    Ηλικία : 61
    Τόπος : ΝΙΚΑΙΑ

    Aπογραφή έργων φωτοβολταικών πάρκων Empty Απ: Aπογραφή έργων φωτοβολταικών πάρκων

    Δημοσίευση  Admin Τρι Ιουλ 20, 2010 6:32 pm

    Καλησπέρα καλωσόρισες στο φόρουμ.
    Όπως έχω αναφερθεί ξανά, όσα γράφονται από τόσο από εμένα όσο και από κάποια μέλη δεν είναι δεσμευτικά, δεν αποτελούν επίσημη οδηγία ή θέση αλλά απλή προσωπική εκτίμηση και παράθεση απόψεων που βασίζονται σε διατάξεις και εγκυκλίους.